Koupili jste nebo zdědili byt, popř. jej nově vlastníte? Změnu je nutné oznámit správci domu, abychom Vás mohli správně zaevidovat, nastavit zálohy a umožnit Vám přístup k dalším službám.
Abychom mohli provést změnu vlastníka v systému a převést zálohy, služby i odpovědnosti na nového majitele, potřebujeme od Vás několik základních dokumentů.
Ano – celý proces zvládnete plně elektronicky, bez nutnosti osobní návštěvy.
Zjistěte, jak dlouho trvá zpracování změny vlastníka bytu a proč je důležité vše dodat kompletně.
Jedná za Vás někdo jiný? Ukážeme, kdy potřebujete plnou moc a jak ji jednoduše připravit – bez ověřování a zbytečné administrativy.
Při převodu vlastnictví bytu je velmi důležité správně zaznamenat stav měřidel a vše uvést v tzv. předávacím protokolu.
Po převodu vlastnictví bytu je potřeba co nejdříve nahlásit počet osob a nastavit nové zálohy na služby.
Když během roku dojde ke změně vlastníka bytu, vzniká logická otázka: kdo je zodpovědný za roční vyúčtování služeb a nákladů?