🧩 Úvod

🔑 Pouze pokud obdržíme níže uvedené informace tak můžeme vše správně zaevidovat a nastavit nové zálohy, vystavit evidenční list a umožnit Vám komunikaci ohledně bytu.

📌 Dobrá zpráva: vše lze vyřídit online, pohodlně a bez osobní návštěvy.


 

✅ Co udělat krok za krokem:

🔹 1. Připravte si potřebné dokumenty
Podrobný seznam najdete zde: Jaké dokumenty je potřeba dodat?

🔹 2. Pošlete nám je
📧 e-mailem na: info@bytos.cz
📝 nebo přes formulář: https://bytos.cz/zmena-vlastnika

🔹 3. Po zpracování od nás obdržíte:

  • potvrzení o změně

  • nový evidenční list, který slouží jako přehled o nastavených zálohách, osobách v bytě a platbách.


 

🧾 Co je evidenční list?

Dokument, ve kterém najdete:

  • výši měsíčních záloh na služby,

  • počet osob v bytě,

  • datum účinnosti,

  • číslo účtu a variabilní symbol pro platby.

📬 Na základě evidenčního listu si pak nastavíte trvalý příkaz v bance.

 


🧭 Proč je potřeba změnu nahlásit?

  • Aby jsme mohli správně rozúčtovat náklady, odeslat vyúčtování, řešit technické závady apod.

  • Bez evidence nového vlastníka nemůžeme např. vlastník domu přijímat úhrady záloh nebo komunikovat o důležitých záležitostech.


 

💬 Tipy a doporučení:

  • Změnu je vhodné oznámit co nejdříve po zápisu na katastr.
    Zákon říká „bez zbytečného odkladu“.

  • Převod je vždy evidován k 1. dni kalendářního měsíce.
    Nelze zpětně.


 

👥 Upřednostňujete osobní jednání?

Není nutné, ale pokud preferujete osobní setkání, rádi Vás přivítáme:

📅 Přijďte kdykoli během úředních hodin – pondělí a středa 08:00–16:00.

📍 Kancelář BYTOS - Mánesova 1956, Louny – zobrazit na mapě📍 

📞 Doporučujeme si schůzku předem domluvit, abychom se Vám mohli plně věnovat a vše připravit předem.